Corporate Branding

The Dutch 10 jaar

The Dutch… Niet zomaar een golfclub maar dé Inland Links Course op Championship Niveau. Ontworpen door Colin Montgomerie.
In 2021 vierde The Dutch haar 10-jarig jubileum. Midden in de pandemie. Dit live kunnen vieren was er daarom niet bij. Terwijl juist nu de verbinding werd gezocht met members en stakeholders.

Samen met Fijnevent en Frank Ouwens produceerden wij een speciale videoreeks over het ontstaan van The Dutch, het heden en de toekomst.

De 5 afleveringen werden gedurende het jaar gecommuniceerd in het uitgebreide netwerk van The Dutch. Op deze manier werd uiteindelijk toch de verbinding gemaakt. Tegelijkertijd werden de members geïnformeerd worden over de stand van zaken rondom de pandemie en de heersende maatregelen.

Met een mix van bestaand fotomateriaal en live-beeld vertellen wij de verschillende hoofdstukken. Iedere film heeft zijn eigen thema en voor de gesproken tekst gebruiken wij de stem van een van de oprichters van The Dutch. Dit geeft extra authenticiteit en lading aan de storytelling.

Aftrap The Dutch 10 jaar: de Historie

Overige afleveringen

Overige afleveringen

Opdrachtgever • Fijnevent / The Dutch
Concept • Fijnevent / Pasta media
Storytelling • Frank Ouwens
Productie • Debby Doeland
Camera & montage • Edwin van Seben
Geluid • Olivier Nijs / Frank Ikink

Opdrachtgever • Fijnevent / The Dutch
Concept • Fijnevent / Pasta media
Storytelling • Frank Ouwens
Productie • Debby Doeland
Camera & montage • Edwin van Seben
Geluid • Olivier Nijs / Frank Ikink

Meer weten of kennismaken?

Maak een afspraak en we komen graag bij jou langs!

Pasta media

Let’s connect

© Copyright 2024 Pasta media productions
Loonsedijk 30, 4926RL Lage Zwaluwe
KvK 52701603