Vrijwilligerscampagne

De WAUW van Thebe

Na de succesvolle arbeidsmarktcampagne ‘De WAUW van Thebe’, mochten we aan de slag met nieuwe videocontent. Ditmaal voor een online vrijwilligerscampagne. Een supermooie opdracht natuurlijk, maar ook één met uitdagingen…want wie is er nu níet op zoek naar vrijwilligers?

Allereerst gingen we praten met de vrijwilligerscoördinatoren. We inventariseerden wat de mogelijkheden zijn als vrijwilliger bij Thebe én we wilden natuurlijk weten wat dat vrijwilligerswerk nou zo uniek maakt. Dat was snel duidelijk: vooral de band tussen cliënt en vrijwilliger maakt het werk zo leuk, speciaal en bevredigend.

Samen met Thebe gingen wij op zoek naar verhalen uit praktijk. Dat leverde meteen twee mooie voorbeelden op waarmee we aan de slag gingen!

Met de verhalen als basis maakten we een concept voor de campagne. Na gesprekken met de mensen achter de verhalen, schreven we twee scripts voor de social advertising. In een beperkte opnametijd produceerden we vervolgens de video- en foto content voor de social media campagne. Maar dat was nog niet alles…


Onze collega’s van Schwung namen de landingspagina vrijwilligerswerkbijthebe.nl onder handen. En wat is een website zonder beeld? Juist, niks…
Van interviews met de vrijwilligers maakten we daarom korte portretten voor op de website. En uit dezelfde opnames destilleerden we ook nog andere korte social video’s. Om het plaatje letterlijk compleet te maken, schoten we gelijk nog een aantal foto’s van de vrijwilligers met de cliënt. Deze beelden gebruikten we voor de vormgeving van de Google banners en de landingspagina.

Voor de eerdere arbeidsmarktcommunicatie gebruikten we al de ‘kijken in de lens -techniek’. En dus zetten we deze techniek ook in deze campagne weer in. De kijker wordt hierdoor rechtstreeks aangesproken en dat geeft nèt dat beetje extra.

Toen Schwung de landingspagina af had, kon Boldr Digital Agency weer aan de slag met de online marketing op Facebook, Instagram en LinkedIn

De campagne is gestart in april 2024, dus het is nog even wachten op de eerste resultaten. Maar wij zijn alvast hoopvol dat we een mooi steentje hebben bijgedragen aan deze vrijwilligerscampagne, want vrijwilligers zijn hard nodig in de zorg. In deze productie hebben we wederom mooie, bijzondere en warme mensen ontmoet en daarom is ook deze productie weer met veel plezier door ons gemaakt!

Banner Ads & fotografie

Social ads

Testimonials

Opdrachtgever • Thebe
Concept • Schwung
Online marketing • Boldr Digital Agency

Opdrachtgever • Thebe
Concept • Schwung
Online marketing • Boldr Digital Agency

De feiten

0
Social Ads
0
Web video
0
Banner Ads

Meer weten of kennismaken?

Maak een afspraak en we komen graag bij jou langs!

Pasta media

Let’s connect

© Copyright 2024 Pasta media productions
Loonsedijk 30, 4926RL Lage Zwaluwe
KvK 52701603