Zorgtotaal beurs 2017
Sfeerverslagen & socials
Opdracht
Voor Zorgtotaal & de Jaarbeurs produceerden wij met FILMZORG (een Pasta media productions brand) dagelijks een impressie van Zorgtotaal 2017. Zorgtotaal is een vakbeurs met aanbod van producten, technieken, innovaties en diensten voor de intra- en extramurale zorg.
Uitvoering
Elke dag produceerden wij een impressie van de beursvloer. We spraken met bezoekers en exposanten en brachten innovaties in beeld. Daarnaast deelden bezoekers hun persoonlijke ervaringen van hun werk en/of opleiding in de zorg in ‘De Kleinste Huiskamer van Nederland’: onze FILMZORGBOX.
Resultaat
De impressies die gepost werden op de socials, konden rekenen op vele reacties van de bezoekers en deed andere mensen besluiten de beurs alsnog last-minute te bezoeken. De tientallen korte verhalen uit de FILMZORGBOX werden flink gedeeld in de socials en creëerden daarmee een groot organisch bereik in de doelgroep, met name op Facebook.