Veiligheidscampagne
MvO Safe
Martens en Van Oord
Voor de jaarlijkse ‘Bewust Veilig dag‘ vroeg Martens en Van Oord ons mee te denken hoe men de werknemers nog eens éxtra bewust kon maken van veiligheid. Ons antwoord: een bewustwordingscampagne die verder reikt dan 1 dag extra aandacht.
Aan het motto van Martens en Van Oord ‘De Mensen die het Maken’ voegden wij 5 pijlers toe. Met behulp van deze pijlers, aangevuld met stoere fotografie, creëerden we uitingen op posters, banners, bouwhekken en andere media.
Aanvullend maakten we 2 video’s voor intern gebruik. In de video’s komen collega’s aan het woord die zeer openhartig vertellen over een (bijna) ongeluk op het werk en wat voor een gevolgen dat voor hen gehad heeft. Alle medewerkers van MvO zagen deze video’s op de Veiligheidsdag. Zo creëerden we nog meer bewustzijn voor het belang van veilig werken.
Als laatste vestigden we in een speelse video aandacht op de MvO Safe-app. In deze app kan je o.a. verbeter ideeën aandragen, zodat iedereen bij kan dragen aan veiligheid binnen MvO.
De complete campagne heeft zo alle facetten die nodig zijn voor een goede communicatie: informatie, activatie en verbinding. Zo wordt het werken bij Martens en Van Oord wéér een stukje veiliger!
De complete campagne heeft zo alle facetten die nodig zijn voor een goede communicatie: informatie, activatie en verbinding. Zo wordt het werken bij Martens en Van Oord wéér een stukje veiliger!
Bekijk video MvO Safe app
MvO Safe campagne
Opdrachtgever • Martens en Van Oord
Concept • Pasta media
Fotografie • Rijk in Beeld
Vormgeving • Pasta media & Miesart
Opdrachtgever • Martens en Van Oord
Concept • Pasta media
Fotografie • Rijk in Beeld
Vormgeving • Pasta media & Miesart